بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی

ساخت وبلاگ

الزامات برق قبل از نصب آسانسور در خانه شما باید برخی از الزامات برق و مخابرات رعایت شود. برق اصلی آسانسور باید از سرویس اختصاصی 240 ولت 30 آمپر با زمین سرویس آسانسور و از سرویس 120 ولت 20 آمپر هر دو در جعبه برق 4 در 4 باشد. 240 ولت سیم سیاه، قرمز، سفید و زمین را به فضای دستگاه تغذیه می کند. یک برقکار دارای مجوز که به طور کامل نیازهای لازم را می داند باید الزامات برق را نصب کند.

اگر یک درب برقی در آسانسور نصب شده باشد، ممکن است برق اضافی مورد نیاز باشد. علاوه بر این، آسانسور نیاز به یک مخزن GFI، یک چراغ اختصاصی با کلید و حفاظ لامپ و یک خط تلفن فعال نصب شده بالای سر در بالابر یا اتاق زیر شیروانی دارد.

ورود آسانسور

مهم است که یک فضای امن و اختصاصی برای آسانسور قبل از رسیدن آن برای نصب خالی شود. یا شما یا پیمانکارتان باید یک منطقه 10 در 15 فوتی در سطح زمین ایجاد کنید. بین فضا و بالابر برای آسانسور باید مسیر روشنی وجود داشته باشد.

مدت زمان نصب آسانسور در منزل چقدر است؟

اینکه پروسه نصب چقدر طول می کشد به عوامل زیادی بستگی دارد که برخی از آنها را می توانید به عنوان صاحب خانه کنترل کنید و برخی از آنها را نمی توانید. یکی از عواملی که بر طول مدت پروژه شما تأثیر می گذارد، طراحی و چیدمان خانه فعلی شما است. اگر خانه شما به گونه ای طراحی شده است که در آینده آسانسور اضافه شود، قبل از رسیدن آسانسور باید کارهای مقدماتی کمتری انجام شود.

 

برای مثال، خانه‌هایی که با نزدیک‌ترین مکان‌ها ساخته می‌شوند، معمولاً کفپوش‌های موقتی در کمدها نصب می‌کنند تا امکان اضافه کردن آسانسور بعداً فراهم شود. کمدها نیز معمولاً به اندازه ابعاد مناسب برای بالابر آسانسور ساخته می شوند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 20:08

در حالی که مرگ و میر ناشی از تصادفات آسانسور در کارگاه های ساختمانی بیشتر در رسانه های خبری گزارش می شود، جراحات شدیدی نیز ممکن است رخ دهد. سرویس آسانسور این آسیب ها شامل آسیب های مغزی، کمر، گردن و نخاع می شود. سایر آسیب های رایج شامل شکستگی استخوان و آسیب عصبی است.

البته، با آموزش صحیح ایمنی می‌توان از تمام صدمات یا تلفات آسانسور جلوگیری کرد. چنین آموزشی همچنین شامل تجهیزات ایمنی برای کار در آسانسور یا اطراف آن می شود. دستکش، کلاه سخت و کفش های تقویت شده ضروری هستند. این اقلام و همچنین سیستم جلوگیری از سقوط شخصی باید توسط شرکت های ساختمانی برای کارکنان خود تهیه شود.

در نصب آسانسور به چه نکاتی توجه کنیم؟

آسانسور احتمالاً ستون فقرات هر ساختمان تجاری است. سهولت دسترسی و حمل و نقل را برای کارکنان در داخل ساختمان تضمین می کند. هنگام نصب آسانسور جدید، برنامه ریزی دقیق ضروری است، زیرا نه تنها لازم است کاربردی باشد بلکه باید ایمن نیز باشد. در اینجا به برخی از نکات مهمی که هنگام تصمیم گیری برای نصب آسانسور در ساختمان تجاری باید در نظر گرفته شود اشاره کنید.

ظرفیت

اولین و مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید ظرفیت است. قبل از شروع برنامه ریزی خود، باید در مورد ظرفیت مورد انتظار ساختمان خود به همراه زمان انتظار مسافران ایده ای داشته باشید. این عوامل تأثیر مستقیمی بر نیازهای کلی آسانسور شما خواهند داشت.

شرکت نصب آسانسور با در نظر گرفتن عملکرد ساختمان ها، میانگین تعداد بازدیدکنندگانی که ممکن است از آن بازدید کنند، تعداد کارکنان و نحوه توزیع آنها در سراسر ساختمان، یک طرح دقیق را ترسیم می کند. باید به گونه ای طراحی شود که زمان طولانی سفر را حذف کند و حداکثر مسافران را در خود جای دهد.

محیط

محیطی که آسانسور باید نصب شود باید به درستی ارزیابی شود. شرکت نصب شما بهترین روشی را که نه تنها متناسب با آسانسور باشد، بلکه طراحی مناسبی را که با نیاز شما مطابقت دارد، ارائه خواهد داد. هنگام پیشنهاد یک فضا، عواملی مانند وزنی که آسانسور باید تحمل کند و ارتفاع وارد عمل می شود.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 15:56

این سیستم باید مطابق با NFPA 110 باشد تا به پمپ‌های آتش‌نشانی الکتریکی، تجهیزات مرکز فرماندهی اضطراری و روشنایی، آسانسورها، سرویس آسانسور تجهیزات مکانیکی برای محفظه‌های ضد دود و تجهیزات مکانیکی خدمت‌رسانی به سیستم‌های کنترل دود کمک کند.

در حالی که نیازهای برق اضطراری و آماده به کار در چندین منطقه مورد استفاده دیگر یافت می شود، ساکنان مراقبت های بهداشتی دقیق ترین نیازها را دارند. NFPA 101 الزامات کلی را در مواردی که سیستم های تشخیص آتش، هشدار و سرکوب مورد نیاز است، در جایی که نیاز به روشنایی اضطراری است، و سایر نیازهای اولیه آتش سوزی و ایمنی زندگی را فراهم می کند. با این حال، هنگامی که به جزئیات مربوط به سیستم‌های خاصی می‌رسد که باید با چه سطحی از قابلیت اطمینان نیرو مورد استفاده قرار گیرند، NFPA 99 حرف اول را می‌زند.

نسخه 2009 NFPA 99 سه طبقه بندی از دسته های تجهیزات الکتریکی ضروری را بر اساس سطح بحرانی بودن سیستم های ارائه شده شناسایی می کند:

  • شعبه ایمنی زندگی
  • شاخه بحرانی
  • سیستم تجهیزات.

شاخه ایمنی زندگی به صورت زیر تعریف می شود:

یک زیر سیستم از سیستم اضطراری متشکل از فیدرها و مدارهای انشعاب، مطابق با الزامات ماده 700، NFPA 70 و در نظر گرفته شده برای تامین نیازهای برق کافی برای اطمینان از ایمنی بیماران و پرسنل، و به طور خودکار به منابع برق متناوب در هنگام قطع برق متصل می شود. منبع برق معمولی شاخه ایمنی زندگی سیستم اضطراری برق اضطراری را برای موارد زیر فراهم می کند:

  • اشراق وسایل خروج
  • روشنایی خروجی و علائم جهت
  • سیستم اعلام حریق و اعلام حریق
  • دزدگیر سیستم گاز پزشکی غیر قابل اشتعال و سیستم های خلاء
  • سیستم های ارتباطی اورژانس بیمارستانی
  • روشنایی وظیفه، شارژر باتری، و پریزهای انتخابی در محل مجموعه ژنراتور
  • کنترل آسانسور، ارتباطات و روشنایی
  • درب های خروجی کارکرد اتوماتیک
  • عملکردهای کمکی سیستم اعلام حریق
بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 533 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 14:18

این برای مدت زمان از پیش تعیین شده بسته می شود و به کنترل کننده آسانسور سیگنال می دهد که انتقال منبع در انتظار است. سرویس آسانسور این تأخیر زمانی باید به اندازه‌ای باشد که به آسانسور اجازه پارک و باز کردن درها را قبل از انتقال بدهد

پیش سیگنال فقط زمانی وارد عمل می شود که هر دو منبع در دسترس باشند (تست از "Normal" به "EM" و برگشت، یا انتقال مجدد از "EM" به "Normal" پس از قطع برق)

پس از اتمام انتقال، مخاطب باز می شود. سیگنال به کنترل کننده آسانسور می گوید که بر اساس موقعیت ATS کار خود را از سر بگیرد

3. دو سیگنال از ATS باید مخاطبین جداگانه برای هر گروه آسانسور داشته باشند

گروه های جداگانه دارای منابع تغذیه جداگانه هستند و نمی توانند مخاطبین را از گروهی به گروه دیگر به اشتراک بگذارند

هر مخاطب سیگنال باید به کنترلگر(های) گروهی که سیگنال می دهد اختصاص داده شود

هنگامی که در حین توسعه دامنه پروژه سؤالات مربوط به پروژه دارید یا اگر تیم شما برای اطمینان از پروژه های مدرن سازی موفق آسانسور به آموزش یا آموزش نیاز دارد، با کارشناسان LionHeart خود تماس بگیرید. مهندسان خدمات صحرایی EGSA ما اینجا هستند تا زمانی که نوبت به نیازهای انرژی حیاتی شما می رسد، آرامش خاطر را برای شما فراهم کنند.

 

یک ساختمان تجاری بزرگ به تازگی ارتقای تجهیزات آسانسور را به پایان رسانده بود - اما آنها نتوانستند آسانسور را به حالت عادی برگردانند. بنا به دلایلی، هر زمان که ژنراتور برق اضطراری برای تامین انرژی فراخوانی می شد، مدارشکن حفاظتی آن قطع می شد.

 

هدف از ارتقاء این بود که آسانسور DC اصلی را به یک سیستم پیشرفته با کنترل آسانسور، بهره برداری بهتر، بهره وری انرژی، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و رضایت مستاجر برساند. با وجود تمام تلاش ها، برخی از مشکلات هنوز حل نشده بود. مشکل مدار شکن حفاظتی ژنراتور برق اضطراری در طول آزمایشات سیستم اضطراری شروع شد. اولین کاری که تسهیلات انجام داد این بود که هم پیمانکار نصب کننده و هم سازنده تجهیزات آسانسور را به کار بازگرداند، اما هیچ یک از پیشنهادات آنها تأثیری نداشت.

 

پیمانکار افزایش تنظیمات سفر قطع کننده مدار را پیشنهاد کرد. این کار نکرد و مدیر امکانات حاضر به افزایش بیشتر تنظیمات نبود. اگر الان اضطراری برق ساختمان رخ می داد، سیستم آسانسور کار نمی کرد! مدیر از تیم خود خواست تا یک بررسی کیفیت برق از کل سیستم توزیع برق اضطراری آسانسور انجام دهند و یک بار برای همیشه مشکل را مشخص کنند.

 

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 1492 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 17:52

یک چالش رایج که اکثر سازندگان با آن روبرو هستند، انتخاب بین دستگاه های بالابر مواد دنده ای و بدون چرخ دنده است. معضل ساده است زیرا هر دو مزایا و معایب خود را دارند. سرویس آسانسور در اینجا ما ویژگی های هر دو آسانسور کششی را فهرست می کنیم تا به شما در انتخاب بین این دو کمک کنیم.

اتاق ماشین

اتاق ماشین یک تغییر قابل توجه بین دستگاه های بالابر مواد دنده ای و بدون دنده است. یک اتاق ماشین در بالای چاه آسانسور ساخته شده است و برای نصب چرخ و موتور الکتریکی استفاده می شود.با این حال، در آسانسور کششی بدون دنده، چرخ به طور مستقیم به موتور و کابین متصل است. در نتیجه، دستگاه های بالابر مواد بدون دنده نیازی به اتاق ماشین ندارند.

مصرف انرژی

موتورهای دنده ای به دلیل کارایی آنها ترجیح داده می شوند. دستگاه های بالابر مواد بدون دنده و محصولات انتقال نیرو به آرامی بازار را به دست می آورند زیرا جمع و جور هستند و بسیار کارآمد هستند. اندازه دستگاه های بالابر بدون دنده تقریباً نصف یک موتور دنده ای است. در نتیجه، عملکرد بالاتر و کارآمدتر انرژی است.

ظرفیت

دستگاه های بالابر مواد بدون چرخ دنده می توانند با سرعت 610 متر در دقیقه و تا مسافت 600 متر حرکت کنند. از سوی دیگر بالابرهای دنده ای می توانند با سرعت 152 متر در دقیقه و حداکثر ارتفاع 75 متر حرکت کنند. هر دو محصول انتقال قدرت دنده ای و بدون دنده ظرفیت بار یکسانی دارند. در حالی که تفاوت آشکار است، ممکن است بخواهید ملزومات خود را برای انتخاب آسانسور کششی که متناسب با نیازهای شما است فهرست کنید.

نگهداری

تعمیر و نگهداری آسیب برای بالابرهای دنده ای هزینه بر است. دستگاه های بالابر مواد چرخ دنده موتورهای بزرگتری دارند و به ابزارهای بزرگ نیاز دارند. همچنین، گریس باید به طور مرتب روی موتورهای دنده ای اعمال یا تعویض شود.از سوی دیگر، هزینه های مربوط به نگهداری آسانسورهای کششی بدون دنده بسیار کمتر است، زیرا این بالابرها ابعاد کوچکتری دارند و از روغن استفاده نمی کنند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 19:46

نمی دانید چرا پرش از طبقه سیزدهم اینقدر رایج شده است؟ یک نظریه می گوید که در زمان ظهور اولین آسمان خراش ها، معماران نیویورکی به توسعه دهندگان گفتند سرویس آسانسور که از ارتفاع بالاتر از طبقه سیزدهم بیشتر نکنند. آنها به آنها هشدار دادند که این امر باعث افزایش ازدحام خیابان ها، ایجاد سایه های شوم و کاهش ارزش اموال می شود.

این ترس، هرچند بی‌اساس، تا به امروز باقی مانده است، زیرا Otis Elevators گزارش داده است که حدود 85 درصد از ساختمان‌هایی که دارای آسانسورهای آن هستند، طبقه 13 را شامل نمی‌شوند.

نردبان

اگر یک نردبان کج دیدید، راه رفتن از زیر آن به عنوان بدشانسی شناخته می شود. این خرافات به 5000 سال قبل از دوران مصر باستان باز می گردد. از آنجایی که نردبانی که به دیوار تکیه داده بود مثلثی را تشکیل می داد، مصریان از این نماد می ترسیدند، زیرا مثلث ها مقدس بودند و تثلیث خدایان را نشان می دادند. فکر کنید: اهرام. اگر کسی از زیر چنین مثلثی رد شود، خدایان را بی آبرو می کند.

این خرافات در طول قرون بعدی ادامه یافت. حتی گفته شده است که در انگلستان قرن 1600، جنایتکاران را به عنوان مجازات به زیر نردبان هدایت می کردند.

پله ها

برخی از مردم فکر می‌کنند که اگر از کنار دیگری روی پله‌ها رد شوند، بدشانسی به همراه خواهد داشت. دلیل عملی‌تر طبق استانداردهای امروزی، عبور از پله‌ها را بدشانسی می‌داند که به دلیل خطر ساده افتادن یا زمین خوردن در چنین مکان‌های نزدیک است.

به‌عنوان ارائه‌دهنده آسانسور در سراسر فلوریدا و فراتر از آن برای چهار دهه، مدیران املاک و صاحبان خانه‌ها به طور یکسان ما را برای نیازهای آسانسور خود از سال 1976 انتخاب می‌کنند. ما مطمئناً در این صنعت احترام به دست آورده‌ایم و رشد لازم برای اثبات آن را داریم. به عنوان رهبران جنوب شرقی برای طراحی، ساخت و نصب بیش از 15000 آسانسور درجه یک، مطمئن باشید که ما همه چیز را ارائه می دهیم، از دمدمی مزاج گرفته تا بالابر پله ها و قطعات و خدمات.

اگر با انتخاب یک ارائه دهنده آسانسور برای خانه یا محل کار خود روبرو هستید، این دلایل را بررسی کنید که چرا ما از این مجموعه متمایز هستیم.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 16:24

امروزه تغییرات زیادی در زمینه هایی مانند صنعت، کامپیوتر و همچنین نرم افزار رخ داده است. آنها پیشرفت قابل توجهی در تمام بخش های مختلف داشته اند. با فشار دادن سوئیچ یا دکمه، سرویس آسانسور یک جعبه فلزی را صدا می کنید که شما را با خیال راحت از طبقه ای به طبقه دیگر منتقل می کند. در واقع برای ساختمانی که بیش از چهار تا پنج طبقه دارد، آسانسور الزامی است. برای اکثر مردم، آسانسور سهولت و همچنین راحتی را ارائه می دهد و همچنین زندگی را برای افراد معلول جسمی آسان تر می کند. این مقاله به این موضوع می پردازد که آسانسور چیست، چگونه کار می کند و انواع آن.

آسانسور (بالابر) چیست؟

آسانسور را می توان به عنوان بالابر برقی تعریف کرد که به عنوان حمل و نقل عمودی کالا و همچنین افراد در بین طبقات در ساختمان ها با استفاده از سطل و یا سیلو استفاده می شود. طبق معمول، اینها با موتورهای الکتریکی فعال می شوند که همچنین برای به حرکت درآوردن کابل های سیستم وزنه تعادل برای تراکنش درایو مانند بالابر، در غیر این صورت، سیال هیدرولیک را برای بالا بردن یک پیستون استوانه ای مانند جک پمپ می کنند.

این آسانسورها در بسیاری از زمینه ها مانند کشاورزی، تولید و غیره استفاده می شوند. آسانسورها بر اساس نیاز ما به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. آسانسورها اغلب در جدیدترین ساختمان‌های چند طبقه استفاده می‌شوند، به‌ویژه در جاهایی که رمپ ویلچر عملی نیست.

اساساً آسانسور یک جعبه فلزی به اشکال مختلف است که به یک طناب فلزی بسیار سخت متصل می شود. طناب فلزی سخت از میان نواری روی آسانسور در موتورخانه عبور می کند. در اینجا یک نوار مانند یک چرخ در سیستم قرقره است که طناب فلزی را محکم بچسباند. این سیستم می تواند توسط یک موتور کار کند. هنگامی که سوئیچ روشن است، موتور را می توان با بالا و پایین رفتن یا توقف آسانسور فعال کرد.

 

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 16:35

رویاپردازان مهندسی با دید خود بر روی ستاره ها باکمینسترفولرن. این کلمه آنقدر بیگانه است که در زمینه ای که به یک دید منحصر به فرد کمک می کند تعلق دارد: ایجاد یک آسانسور فضایی. سرویس آسانسور این کلمه ترکیب شیمیایی با فرمول C60 را توصیف می‌کند که نمونه‌هایی از آن را «باکی توپ‌ها» نیز می‌نامند که به نام مخترع مشهور باکمینستر فولر نام‌گذاری شده است. فولر به عنوان یک مخترع، معمار و نویسنده، طراح گنبد ژئودزیک (از لحاظ بصری یادآور مولکول کربن) بود و شکل کربنی که از 60 اتم تشکیل شده بود، همنام شیمیایی او شد.

در سال 1895 بود که کنستانتین تسیولکوفسکی، رمان‌نویس، در داستانش رویاهای زمین و آسمان، یک آسانسور فضایی را تصور کرد. و در حالی که افراد هنوز این چشم انداز را دنبال می کنند، راه زیادی برای تحقق آسانسورهای فضایی وجود دارد. بلندترین و سریع ترین آسانسور روی زمین در برج شانگهای چین است. اوج گرفتن به بیش از 2000 فوت و پیشی گرفتن از سریع ترین ورزشکار جهان، بهترین چیزی است که در حال حاضر داریم. اما تخیل انسان همیشه رو به جلو و بالا است، بنابراین ... ایستگاه بعدی، فضای بیرونی؟

Buckminsterfullerene که ما را به فضا می‌برد، ممکن است نمونه‌ای دقیق از جهان باشد که ما را به دور کامل می‌برد. از زمان کشف آنها در دهه 1980، اشکال کروی و بیضی شکل انعطاف پذیر نه تنها در طبیعت وجود دارند، بلکه ممکن است در وهله اول عامل ایجاد حیات در سیاره ما به صورت کیهانی باشند. منطق شاعرانه خاصی در این احتمال وجود دارد که این ساختارهای کوچک قابل توجه می‌توانند همان چیزهایی باشند که ما را به ستاره‌ها برمی‌گردانند.

تطبیق پذیری آنها باعث شده است که آنها در فناوری نانو و الکترونیک به کار گرفته شوند، اما این کاربرد آنها در 

بدون آسانسور، ما افق های معروف مکان هایی مانند نیویورک، شیکاگو و دیگر شهرهای سراسر جهان با آسمان خراش های عظیم را نخواهیم داشت. ارتفاع هر ساختمان بیش از 5 یا 6 طبقه نخواهد بود. آسانسورها واقعاً دنیای مدرن ما را متحول کرده اند.

 

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 185 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 16:04

وقت خود را بگذرانید - معامله به این صورت است: اگر آسانسور جدید شما واقعاً کوچکتر از آن است که چندین مسافر را به راحتی در خود جای دهد، ممکن است مجبور شوید یکی یکی سوار شوید. سرویس آسانسور برای آسانسورهای مسکونی، این ممکن است مشکلی ایجاد نکند، به خصوص اگر تنها زندگی می کنید یا اگر افراد دیگر در خانه قصد استفاده از آسانسور را ندارند، اما برای مشاغل کوچکی که استفاده از آسانسور را تنظیم می کنند، ممکن است چالش بیشتری باشد. علائم و ارتباطات کلامی باید مشتریان و کارکنان را از بارگیری بیش از حد آسانسور باز دارد.

کاربران ویلچر - برای کاربران ویلچر، ممکن است مجبور باشید روی یک ویلچر کوچکتر سرمایه گذاری کنید، همه اینها بستگی به آسانسور سوار شدن و پیاده شدن از آسانسور دارد. در حالی که همه آسانسورهای شیشه‌ای برای ویلچر قابل دسترسی هستند، مدل کوچک‌تر ممکن است نتواند ویلچر بزرگ یا لوکس‌تر را در خود جای دهد. همانطور که گفته شد، ممکن است لازم باشد روی یک ویلچر کم مشخصات برای استفاده در خانه یا محل کار سرمایه گذاری کنید.

تبلیغات - ما در مورد نصب بحث کرده ایم، در مورد ظرفیت وزن صحبت کرده ایم، و همچنین سرمایه گذاری یک ویلچر کوچکتر را پیشنهاد کرده ایم. کار دیگری که می توانید برای به حداکثر رساندن استفاده از آسانسور انجام دهید استفاده از آن به عنوان فضای تبلیغاتی است. به سادگی دیوارهای داخلی یا خارجی چاه آسانسور شیشه ای خود را با تبلیغات بپوشانید تا شناخت برند را افزایش دهید. اگر فضا محدود است و یک آسانسور شیشه‌ای کوچک تنها آسانسوری است که مناسب است، چرا از فضایی که استفاده می‌کند استفاده نکنیم و با یک سنگ دو پرنده را نکشیم؟

اگر می‌خواهید در خانه یا کسب‌وکار چند سطحی خود دسترسی به صندلی چرخدار را فراهم کنید، Vision Elevators ممکن است راه‌حلی داشته باشد. ما چندین گزینه آسانسور وکیوم شیشه ای و کابلی داریم که متناسب با هر ساختمانی باشد.

ویژن 550 پنوماتیک تنها مدل آسانسور خلاء ما است که برای ویلچر قابل دسترسی است. حرکت ویلچر را با طراحی جمع و جور ترکیب می کند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 15:26

بنابراین، شما می خواهید یک آسانسور شیشه ای در خانه خود نصب کنید. تبریک می گویم، شما نمی توانستید مدل بهتری انتخاب کنید. وقتی نوبت به نصب می‌رسد، آسانسورهای سرویس آسانسور سنتی می‌توانند برخی از خسته‌کننده‌ترین و زمان‌برترین مدل‌ها باشند. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان خانه، که برای زمان و مکان فشرده هستند، نصب آسانسور شیشه ای را انتخاب می کنند. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید نصب آسانسور شیشه ای چقدر طول می کشد.

زمان ایده‌آل – اگر می‌دانید دارید چه کار می‌کنید و آماده نصب هستید، نصب آسانسور خلاء فقط بخش بهتری از یک یا دو روز را در اختیار شما قرار می‌دهد. دلیل اینکه نصب آسانسور خلاء نباید به اندازه نصب آسانسور سنتی طول بکشد این است که قطعات بسیار کمتری وجود دارد. نصب آسانسور سنتی خسته کننده است: ابتدا باید گودال را حفر کنید و سپس چاه آسانسور را نصب کنید. پس از آن، شروع به ساخت اتاق ماشین خود می کنید و سپس کار با سیم کشی را شروع می کنید و لیست ادامه می یابد. وقتی صحبت از آسانسورهای شیشه ای می شود، هیچ یک از اقدامات قبلی مورد نیاز نیست. قطعات به راحتی مونتاژ می شوند و تعداد آنها نیز بسیار کمتر است.

طراحی آسانسور: انتخاب طراحی کابین و سیستم درایو به شما بستگی دارد. ممکن است فقط یک روز وقت بگذارید تا طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید، یا تا زمانی که باید در تصمیم خود مطمئن باشید. پیمانکار و فروشنده آسانسور شما برای سیستم محرک مورد نیاز شما توصیه می کنند. بعد از اینکه تمام این جزئیات را به دست آوردید، ساخت آسانسور چهار تا هشت هفته طول می کشد. در این مدت، توصیه می کنیم که پیمانکار شما شروع به آماده سازی برای نصب کند.

نصب آسانسور: نصب آسانسور حداقل چهار روز طول می کشد، با این فرض که دو تکنسین در حال کار هستند. برای هر طبقه بالای دو ایستگاه، یک روز دیگر به برنامه نصب اضافه کنید.

همه آسانسورهای Inclinator مطابق یا فراتر از کدهای بین المللی هستند و دارای ویژگی های ایمنی قوی هستند، بنابراین آسانسورهای خانگی ما قابل اعتماد و ایمن هستند. ما نزدیک به یک قرن تجربه داریم و اکثر کارمندان ما یک دوره 30 ساله در شرکت ما دارند. با چنین تخصص گسترده ای در فرآیند تولید و نمایندگی های محلی ما، آسانسورهای مسکونی را ارائه می دهیم که می توانید به آنها اعتماد کنید. اگر آماده هستید خانه خود را با یک آسانسور شیک و کاربردی اینکلیناتور تطبیق دهید، یک فروشنده در نزدیکی خود پیدا کنید تا این روند را شروع کنید.

اگر در مورد کابین، سیستم های درایو، ویژگی های افزودنی یا هر چیز دیگری سؤالی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم شما را با فروشنده محلی‌تان در تماس باشیم و شما را در هر مرحله از فرآیند انتخاب و نصب آسانسور در خانه راهنمایی کنیم.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 15:36

مالکان، متصرفان و کسانی که در کنترل اماکن هستند، وظایف روشنی بر اساس بهداشت و ایمنی در کار و غیره. برای ایجاد محل امن برای کار اقدام کنید. آنها دانش منحصر به فردی از خطرات و خطرات موجود سرویس آسانسور در محل خود و ارزیابی ریسک خود از محل خود ممکن است شناسایی شده باشد

مسائل مربوط به فضای محدود که در غیر این صورت ممکن است واضح نباشد و بنابراین در سایت شناسایی نشده باشد بررسی ایمنی و ارزیابی ریسک توسط پیمانکار آسانسور انجام شده است. هر گونه جزئیات مربوط به را بخواهید هر گونه نگرانی در مورد کیفیت جو مقررات ساخت و ساز (طراحی و مدیریت) 2015 اکنون برای تمام کارهای ساختمانی اعمال می شود. اگر شما کار به عنوان کار ساختمانی محسوب می شود، کارفرما موظف به ارائه پیش ساخت می باشد اطلاعاتی که ممکن است اطلاعات مفیدی را برای کمک به این فرآیند ارزیابی ریسک ارائه دهد.

در طول در طول این پروژه، CDM مستلزم این است که فعالیت ها با توجه به بهداشت و سلامت هماهنگ شوند ایمنی که باید خطرات ناشی از فضاهای محدود را در نظر بگیرد. اگر احتمال (یعنی به طور منطقی قابل پیش بینی) وجود داشته باشد که ممکن است آسیب جدی در اثر کار در گود یا چاله ایجاد شود.

در هر زمینه دیگری باید اقدام مناسب انجام شود. ساده ترین اقدام حذف یا افزایش است فاصله از منبع آلودگی اگر این باشد غیر ممکن است سپس کنترل هایی مانند نظارت بر هوا قبل از دسترسی و در کل دوره کاری باید معرفی شود. در بهره برداری از سیستم "مجوز کار" به منظور کنترل دسترسی به محل کار تا زمانی که نظارت بر هوا متداول ترین اقدام کنترلی است.

همچنین ممکن است لازم باشد منطقه را با استفاده از وسایل مکانیکی تهویه کنید. اگر این کار انجام شود، نظارت بر هوا باید همچنان برقرار باشد تا اطمینان حاصل شود که تهویه موثر است. جایی که یک فضا به عنوان طبقه بندی می شود «محصور» است، پس وقتی کار در آنجا انجام می شود، امکانات نجات باید فوراً در دسترس باشد آن منطقه تهیه و آموزش افراد درگیر باید قبل از ورود به محصور انجام شود فضا.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 15:48

با این حال، اگر حذف خطرات مستلزم ورود به گودال باشد، یا اگر ورود به گودال برای بررسی رفع خطرات ضروری باشد (مانند استفاده از ابزار آزمایشی برای تأیید قطع برق مدار الکتریکی مطابق با 1910.333) مجوز سرویس آسانسور -روش های لازم برای ورود به فضای محدود باید تا زمانی که خطرات از بین بروند دنبال شوند.] طبقه بندی مجدد می تواند توسط کارفرمای میزبان یا کارفرمای ورودی (پیمانکار) انجام شود.

همانطور که در استاندارد ذکر شده است، استفاده از تهویه برای جلوگیری از احتمال وجود یک جو خطرناک، کنترل خطر اتمسفر محسوب می شود و حذف محسوب نمی شود. اگر هر یک از خطراتی که در ابتدا باعث طبقه بندی فضا به عنوان فضای مجوز شده است دوباره ظاهر شود، یا خطر جدیدی به فضای غیرمجاز وارد شود، عملیات ورود تحت (c)(7) باید متوقف شود و فضا باید به حالت یک بازگردد. اجازه فضا برای ادامه استفاده از بند (ج) (7)، همه خطرات باید حذف شوند.

شرکت های خدمات و تعمیر آسانسور باید با کارفرمای میزبان با توجه به ارزیابی اولیه فضای گود برای مطابقت با استاندارد PRCS هماهنگ کنند. این شامل دریافت اطلاعات خطر لازم از کارفرمای میزبان است تا به شرکت آسانسور اجازه دهد فضای گودال را ارزیابی یا مجدداً ارزیابی کند. برای این منظور، بیان مجدد تعهدات "کارفرمای میزبان" در قبال پیمانکارانی که در تاسیسات آنها کار می کنند، ضروری است همانطور که در طول بحث ما مطرح بود.

علاوه بر الزام تعیین اولیه بند (ج) (1)، کارفرمای «میزبان» باید با پنج (5) الزامات بند (ج) (8) در هنگام استخدام کارفرما (پیانکار) دیگری که کارکنانی در فضاهای مجوز دارد، رعایت کند. تحت کنترل کارفرمای میزبان به پیمانکار اطلاع دهید که محل کار دارای فضاهای مجوز است و اجازه ورود به فضا فقط از طریق رعایت یک برنامه فضایی مجوز مطابق با الزامات بند (د) 1910.146 مجاز است.

پیمانکار عناصری از جمله خطرات شناسایی شده و تجربه کارفرمای میزبان با فضا را که فضای مورد نظر را به فضای مجوز تبدیل می کند، مطلع کنید.پیمانکار را از هرگونه اقدامات احتیاطی یا رویه‌هایی که کارفرمای میزبان برای حفاظت از کارکنان در فضاهای مجوز یا نزدیک به آن‌ها که پرسنل پیمانکار در آنجا مشغول به کار هستند، اجرا کرده است مطلع کنید.

هماهنگی عملیات ورود با پیمانکار، زمانی که هم پرسنل کارفرمای میزبان و هم پرسنل پیمانکار در فضاهای مجوز یا نزدیک به آن کار می کنند، همانطور که در بند (د) (11) استاندارد PRCS الزامی است.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 15:25

بررسی اجزای مسئول بیشترین مصرف انرژی ضروری است. معمولاً سیستم درایو منبع بیشتر اتلاف انرژی است. در درایوهای قدیمی‌تر، مانند مجموعه‌های ژنراتور موتور، درایوها دائماً در حال کار هستند. سرویس آسانسور این درایوها همچنین گرمای زیادی تولید می کنند که برای خنک شدن به انرژی بیشتری نیاز دارد پیدا کردن زباله هر بیت مهم است 

از منظر ایمنی، مالی، فناوری و کارایی، مزایای زیادی برای مدرن کردن سیستم آسانسور وجود دارد. یک نوسازی کامل می تواند بیش از 120000 دلار تا 130000 دلار هزینه داشته باشد. ارتقاء اجزای آسانسور در طول زمان می‌تواند مانع از دست دادن یک‌هزار پول توسط مالکان شود. اگر یک نوسازی تمام عیار در بودجه نباشد، تغییرات کوچکتری وجود دارد که می توان بدون به دست آوردن هزینه های هنگفت ایجاد کرد.

روشنایی و دکمه ها: روشنایی یک راه کارآمد برای کاهش مصرف برق است. علاوه بر سبز بودن، تعویض روشنایی کابین آسانسور و دکمه های فشاری با ال ای دی یک راه کوچک اما قدرتمند برای صرفه جویی در هزینه است.

جایگزینی استارت: این ارتقا می تواند سالانه 300 تا 500 دلار اضافی برای صاحبان آسانسور صرفه جویی کند. یک استارتر جدید برای تضمین محافظت در برابر قدرت بی کیفیت که می تواند منجر به قهوه ای شدن پوست شود، ضروری است.

کنترل‌کننده‌ها: کنترل‌کننده‌هایی که دارای حالت آماده به کار هستند، راه بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌ها هستند. حالت آماده به کار آسانسور را قادر می‌سازد تا زمانی که از آن استفاده نمی‌شود بخوابد یا خاموش شود. هنگامی که یک مسافر تماس را به پایین فشار می دهد، آسانسور دوباره بالا می رود.

ارسال مقصد: این سیستم به مسافران اجازه می دهد تا قبل از ورود به آسانسور، طبقه مورد نظر خود را روی صفحه نمایش یا تبلت وارد کنند. آسانسور از این اطلاعات برای گروه بندی سواران بر اساس طبقه استفاده می کند و آنها را به آسانسور خاصی هدایت می کند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 16:08

مصرف انرژی با آسانسورهای ماشین کمتر (MRL) کاهش می‌یابد که نسبت به اکثر سیستم‌های آسانسور به انرژی کمتری نیاز دارند. سیستم‌های کارآمد انرژی اغلب طیف گسترده‌ای سرویس آسانسور از گزینه‌ها را در رابطه با سبک، فناوری و طراحی آسانسور ارائه می‌دهند، به طوری که مالکان ساختمان مجبور به فدا کردن ظاهری نوآورانه برای صرفه‌جویی در انرژی نیستند.

 

کارایی آسانسورهای MRL در مقایسه با آسانسورهای کششی دنده ای و بدون دنده معمولی بر اساس عوامل مختلفی است. به عنوان مثال، استفاده از ماشین‌های مغناطیسی دائمی برخلاف موتورهای AC معمولی باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می‌شود. آسانسورهای MRL گرمای بسیار کمتری نسبت به سایر سیستم‌های آسانسور تولید می‌کنند و سیستم‌های خنک‌کننده را تقریباً غیرضروری می‌کنند و تقاضای کمتری برای انرژی ایجاد می‌کنند. آسانسورهای MRL از تجهیزات کشش بدون چرخ دنده استفاده می کنند و نیاز به روغن یا روان کننده هایی را که اکثر آسانسورها برای اطمینان از عملکرد روان نیاز دارند، از بین می برند. از آنجایی که این آسانسورها بدون نیاز به روان کننده های مایع کار می کنند، پتانسیل کمتری برای رواناب اضافی و آلاینده ها وجود دارد که اثرات زیست محیطی کمتری را نسبت به سیستم های عامل استاندارد تضمین می کند. و با مزایای بی‌شمار - صرفه‌جویی در فضا، گرمایش، سرمایش و روشنایی و #151 آسانسور MRL بهترین گزینه برای کاهش انرژی است.

 

آسانسورها همچنین از طریق مکانیسم‌های نوآورانه بالابر و کاربردهای آسانسور، که مصرف انرژی کمتری نسبت به سیستم‌های استاندارد دارند، انرژی را حفظ می‌کنند. یکی از این برنامه ها اجازه می دهد تا دو کابین متحرک مستقل یکی بالای دیگری در یک محور نصب شوند. در نتیجه، دو برابر تعداد کابین‌ها می‌توانند در یک فضا کار کنند و ظرفیت مسافران را افزایش داده و در عین حال نیاز به فضا و مصرف انرژی را کاهش می‌دهند.

س

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 23:28

تجسم اختراع حاضر همچنین شامل تفاوت روشنایی است که اولین تصویر و روشنایی راهرو را قضاوت می کند، زمانی که قرارداد درب آسانسور به طور کامل اولین تصویر بیشتر از مقدار آستانه سرویس آسانسور را به مرکز نظارت ارسال می کند. اگر تفاوت روشنایی که تصویر دوم را قضاوت می کند و روشنایی راهرو هنگام انقباض کامل درب آسانسور، تصویر دوم را بیشتر از مقدار آستانه به مرکز نظارت ارسال می کند.

به عبارت دیگر، زمانی که وضعیت در لایه طبقه  درب بسته نباشد، وجود ماشین قضاوت از بالا و پایین، پایین، نه تنها یک پیام هشدار به مرکز مانیتورینگ ارسال می کند، بلکه تصویر اول و تصویر دوم را نیز ارسال می کند. تصویر اول و تصویر دوم را می توان بیشتر تایید کرد که این لایه ها وضعیت درب را دارند و مقدار بسته نشدن درب لایه را درک می کنند تا پایه ای برای کارکنان فراهم شود.

همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است، تجسم اختراع حاضر نوعی سیستم را ارائه می دهد که درب لایه بالابر آسانسور را کنترل می کند، که شامل:

اولین دستگاه جمع‌آوری تصویر 201 در بالای ماشین 202 قرار دارد و برای جمع‌آوری اولین تصویر در بالابر بالابر خودرو استفاده می‌شود و اولین تصاویر را به فریم اصلی 203 ارسال می‌کند.

دستگاه جمع‌آوری تصویر دوم 204 در پایین خودرو 202 قرار دارد، برای جمع‌آوری تصویر داخلی دوم از بالابر سمت پایین خودرو استفاده می‌شود و تصاویر دوم را به فریم اصلی 203 ارسال می‌کند.

فریم اصلی 203 به ترتیب اولین دستگاه جمع‌آوری تصویر 201 و دومین دستگاه جمع‌آوری تصویر 204 را متصل می‌کند، برای دریافت تصویر اول و تصویر دوم استفاده می‌شود. روشنایی که برای قضاوت تصویر اول با تفاوت روشنایی راهرو هنگام انقباض کامل درب آسانسور یا بیشتر از مقدار آستانه استفاده می شود، اگر فریم اصلی 203 برای ارسال پیام هشدار به مرکز نظارت باشد. روشنایی که برای قضاوت تصویر دوم با تفاوت روشنایی راهرو هنگام انقباض کامل درب آسانسور یا بیشتر از مقدار آستانه استفاده می شود، اگر فریم اصلی 203 برای ارسال پیام هشدار به مرکز نظارت باشد.

دستگاه جمع‌آوری تصویر دوم از قرار گرفتن در اولین دستگاه جمع‌آوری تصویر بالای خودرو و قرار گرفتن در سمت فرعی پایین خودرو به ترتیب تصویر اول را در بالابر بالای خودرو و تصویر دوم را در بالابر جانبی پایین خودرو جمع‌آوری می‌کند. تصویر اول جمع آوری می شود و تصویر دوم به فریم اصلی ارسال می شود

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 15:52

هاب های هوشمند آسانسور و بردهای کنترلی تا 16 طبقه آسانسور را پشتیبانی می کنند دسترسی آسانسور بدون اصطکاک با اعتبارنامه موبایل Openpath  موج بدون لمس برای باز کردن قفل ورودی و انتخاب سرویس آسانسور طبقه پشتیبانی از تنظیمات آسانسور اعزام مقصد سخت افزار مدولار به راحتی برای ایمن سازی هر درب و تراکم آسانسور مقیاس می شود گاوصندوق داخلی برای مقاومت در برابر قطع برق و اینترنت استانداردهای باز برای یکپارچه سازی یکپارچه تمام سیستم ها و نرم افزارهای ساختمانی شما نصب آسان با سیم کشی استاندارد و سازگاری با سیستم های کنترل دسترسی قدیمی ببینید چگونه کار می کند آسیب پذیری های امنیتی آسانسور تقریباً 900000 آسانسور در جهان وجود دارد که روزانه 325 میلیون سوار می کند. در اینجا چهار آسیب پذیری امنیتی وجود دارد که هر مدیر ساختمان دارای آسانسور باید برای ایمن نگه داشتن این آسانسورها در نظر بگیرد:

1. دم آسانسور و اتوسوپی

چه یک کارت کلید یا سیستم کنترل دسترسی آسانسور مبتنی بر تلفن هوشمند داشته باشید، طبیعی است که افرادی بدون این نوع اعتبار رسمی برای سوار شدن به آسانسور سوار شوند. یک مزاحم می تواند از این فرصت استفاده کند و شخصی را به داخل آسانسور تعقیب کند. اکثر سوارکاران آسانسور عملاً به عنوان محافظان امنیتی ایفای نقش نمی کنند که دیگران را از سواری با اتوتوپینگ یا «دوم دم» به چالش می کشند و آنها را متوقف می کنند - به خصوص زمانی که آسانسور ترافیک زیادی دارد.

شما می توانید با نصب چرخ گردان برای محدود کردن دسترسی به لابی اصلی که در آن افراد وارد آسانسور می شوند، با این خطر امنیتی آسانسور مبارزه کنید. این باعث می شود بازدیدکنندگان ناخواسته از منطقه ای که در وهله اول آسانسورها در آن قرار دارند دور نشوند.

2. کرکس آسانسوری

هنگامی که یک دم دم به آسانسور دسترسی پیدا می کند، ممکن است نتوان به طبقه خاصی بدون تایپ کد در صفحه کلید امنیتی آسانسور یا کشیدن انگشت روی کارتخوان آسانسور رفت. این زمانی است که مهاجم تبدیل به یک "کرکس آسانسور" می شود که در آسانسور آویزان می شود و منتظر می ماند تا شخص دیگری دکمه طبقه مورد نظر او را فشار دهد. هر چه ساختمان شلوغ تر باشد، آسانسور بیشتر به هر طبقه می رود - و کرکس سریعتر به جایی که می خواهد برود می رسد.

 

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 14:55

از شرکت آسانسور خود بپرسید که آیا آنها می توانند خروجی تماس خشک را از سیستم کنترل آسانسور ارائه دهند که هر زمانی که آسانسور در حالت سرویس آتش نشانی قرار می گیرد بسته می شود. سرویس آسانسور این خروجی باید به عنوان ورودی به سیستم کنترل دسترسی یا مدیریت امنیتی شما متصل شود تا هنگامی که آسانسوری به حالت سرویس آتش نشانی تغییر می کند، کارکنان امنیتی و/یا تأسیسات فوراً مطلع شوند.

ارائه دوربین های نظارت تصویری در همه لابی آسانسور و در هر کابین آسانسور را در نظر بگیرید. این دوربین ها می توانند به پرسنل امنیتی اجازه دهند تا فعالیت های مشکوک را مشاهده کنند (مانند ماندن در آسانسور در انتظار فراخوانی آن به طبقه خاصی). دوربین ها همچنین می توانند برای ارائه یک رکورد بصری از اینکه چه کسی و چه زمانی به هر طبقه دسترسی داشته است استفاده شود.

سیستم کنترل دسترسی کامل آسانسور

یک سیستم کنترل دسترسی آسانسور شامل یک کارت خوان در کابین و یک جعبه کنترل است که معمولاً در اتاق کنترل آسانسور قرار دارد.

سیستم کنترل دسترسی برای تعیین طبقات قابل دسترسی بر اساس اعتبار کنترل دسترسی درب استفاده می شود. به عنوان مثال، تمام حسابدارانی که در طبقه 5 کار می کنند می توانند به آن طبقه برسند، اما نمی توانند به بخش فناوری اطلاعات در طبقه 3 بروند. طبقاتی که شامل مناطق عمومی مانند کافه تریا یا مرکز تناسب اندام هستند، معمولاً در دسترس همه هستند.

نرم افزار کنترل دسترسی را می توان طوری برنامه ریزی کرد که به افراد خاصی اجازه دهد در روزها و زمان های خاص به طبقات خاصی بروند. مدیران می توانند در هر زمانی به هر طبقه ای بروند.

  • آسانسور-شناسنامه-دسترسی-طبقه
  • کنترل دسترسی آسانسور
  • اجزای سیستم کنترل آسانسور

سیستم امنیتی دسترسی آسانسور شامل یک خواننده کنترل دسترسی در آسانسور، یک واحد کنترل آسانسور و نرم افزار ویژه کنترل آسانسور است.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 248 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 13:07

مانند سایر انواع آسانسور، این سیستم از وزنه تعادلی استفاده می کند که وزن سرنشینان و کابین را از بین می برد تا موتور کار آسان تری را برای جابجایی بار آسانسور داشته باشد سرویس آسانسور.

آسانسور کششی دنده ای

آسانسور دنده ای از موتوری تشکیل شده است که یک گیربکس به آن متصل است. وظیفه اصلی چرخ دنده ها تامین نیروی چرخی است که طناب ها را به حرکت در می آورد. این نوع آسانسور می تواند تا سرعت 500 فوت در دقیقه حرکت کند. حداکثر مسافتی که می تواند طی کند 250 فوت است.

آسانسور کششی بدون دنده

آسانسورهای بدون دنده دنده ای برای تنظیم سرعت ندارند. این توضیح می دهد که چرا آنها می توانند با سرعت 2000 فوت در دقیقه حرکت کنند و همچنین می توانند حداکثر 2000 فوت حرکت کنند. آنها بهترین گزینه برای آسمان خراش ها هستند.

2. آسانسور هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک معمولاً توسط یک پیستون در پایین پشتیبانی می شوند. هدف این است که کابین آسانسور به سمت بالا رانده شود در حالی که یک موتور الکتریکی سیال هیدرولیک را به سمت پایین پیستون هدایت می کند. وقتی زمان پایین آمدن آسانسور فرا می رسد، شیر سیال هیدرولیک را از پیستون آزاد می کند. این نوع آسانسور بیشتر در ساختمان های 2 تا 8 طبقه استفاده می شود و تنها با حداکثر سرعت 200 فوت در دقیقه می تواند حرکت کند. در زیر جزئیات بیشتر آسانسورهای هیدرولیک آورده شده است:

آسانسور هیدرولیک طناب دار

این نوع استفاده از هم طناب و هم پیستون برای افزایش حرکت کابین آسانسور. حداکثر مسافتی که می تواند طی کند حدود 60 فوت است.

آسانسور هیدرولیک معمولی

این دستگاه که با یک گودال آسانسور طراحی شده است، دارای یک شیار است که در زیر کف گودال گسترش می یابد. همانطور که آسانسور شروع به سقوط می کند، گودال از یک پیستون جمع کننده پشتیبانی می کند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 16:16

این مقاله این محل را به عنوان هدف آزمایشی در نظر می گیرد، و اندازه گیری سر و صدای عملیات آسانسور مسکونی را در محل انجام می دهد. محل سکونت در طبقه بالا به صورت 2+1 تقسیم شده است سرویس آسانسور و نوع واحد در شکل 1 نشان داده شده است. منطقه جعبه سیاه در شکل در ابتدا یک منطقه بیرونی بود و ساکنان بر اساس نقشه های ساخت و ساز اصلی تغییر شکل دادند. مناطق با قاب مشکی 1F-3F به بالکن تبدیل شد.

آشپزخانه ها، اتاق خواب ها و راهروها و نواحی تغییر شکل یافته نزدیک به چاه آسانسور و ماشین آلات آسانسور بودند. با توجه به توضیحات ساکنان، این منطقه به طور قابل توجهی تحت تاثیر صدای آسانسور است و اتاق خواب 2F بیشترین آسیب را دیده است. دلایل سر و صدای بیش از حد اهالی در داخل خانه ابتدا در محل قضاوت شد. یکی اینکه اتاق دستگاه آسانسور از اتاق خواب جدا شده است توسط یک دیوار، و دیوار از بلوک هایی با عایق صوتی ضعیف ساخته شده است. دیگری اتصال صلب بین قاب فولادی باربر آسانسور و سازه ساختمان است. صدای جامد تولید شده توسط آسانسور از طریق پایه موتور اصلی به طبقه پایین منتقل می شود و سپس از کف به دیوارها و اتاق های مجاور اتاق خواب منتقل می شود و باعث انتقال صدای جامد و فلزی می شود و در نهایت باعث ایجاد صدای داخل ساختمان می شود.

ساکنان از استاندارد فراتر رود.

با این حال، روش های فعلی ارزیابی نویز موجود، تأثیر واقعی اجزای نویز فرکانس پایین را بر مردم دست کم می گیرند. در حال حاضر، سیستم استاندارد کیفیت محیطی آکوستیک فعلی کشور ما عمدتاً از سطح صدای معادل A برای آزمایش و ارزیابی نویز محیطی استفاده می کند. مشخصه فرکانس A-weighting این است که فرکانس پایین و فرکانس بالای نویز تا حد زیادی کاهش می یابد. بنابراین، هنگامی که از سطح صدای معادل A برای آزمایش نویز آسانسور استفاده می شود، سطح صدای نویز فرکانس پایین بسیار کاهش یافته است

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 17:35